středa 18. prosince 2013

Novak Djokovic vyměnil trenéra!!!

Ahoj,

musím říct,že když jsem si tohle přečetla,tak jsem si říkala,přece není apríl,tak proč takové fory,no po chvíli mi došlo,že to asi for není. :D Je tomu opravdu tak, Novak Djokovic angažoval nového trenéra a mnoholetá spolupráce s Mariánem Vajdou prakticky končí. V týmu by měl údajně zůstat,ale šušká se,že ne moc na dlouho,tak uvidíme,co bude pravda. :) Novým trenérem Novaka Djokovice je bývalý německý tenista Boris Becker. Novak vše komentuje tím,že se rozhodl pro změnu,nevím,ale myslím,že spolupráce Novaka a Mariana byla skvělé,no ale co víme mohly tam nastat nějaké neshody,ale prý se oba na všem domluvili a Marian se vším souhlasil,tak těžko říci.Jedno vím určitě Novaka jako tenistu bezpochyby vychoval právě Marian Vajda,který s Novak získal nemálo titulů. Když,začala spolupráce Andyho Murrayho a Ivana Lendla,tak jsem byla nadšená,ale teď k této spolupráci jsem spíše skeptická,ale jak se znám,tak se určitě mýlím. :D  Není tomu dlouho,kdy Novak praktikoval něco podobného a potom se vrátil zpět k Marianovi,ale teď to je vážná spolupráce.Boris je legenda určitě má Novakovi,co dát a nejspíše májí i co zlepšovat. Novaka hned zkraje sezony čeká obhajoba Australian Open,tak uvidíme,co z toho bude. :)

Jak vidíte vy spolupráci mezi Novakem a Borisem Beckrem???

Žádné komentáře:

Okomentovat