úterý 21. srpna 2012

60 vteřin s Petrou Kvitovou


Herečka, která by mě měla hrát ve filmu: Julia Roberts.
Kdybych nebyla tenistka, byla bych: Hmmm těžké říct, ale určitě něco týkající se sportu.
Nikdy necestuji na turnaj bez: Asi jako každý - bez telefonu.
Oblíbené turnajové město: Melbourne.
Oblíbená restaurace na turné: Je jich mnoho, ale především mám v oblibě dvěrestaurace ve Wimbledonu.
Oblíbený obchod: Hmmm, miluji nákupy. Potřebuji ale více než 60 sekund J
Poslední místo, kde jsem trávila dovolenou: Byla jsem mimo sezónu v lázních v Rakousku.
Poslední kniha, kterou jsem četla: Cizoložství v Česku.
Poslední film, který jsem viděla: Okresní přebor.
Poslední album, které jsem poslouchala: Tomáš Klus.
Poslední jídlo, které jsem uvařila: Kuřecí s rýží a zeleninou.
Poslední vtip, kterému jsem se zasmála: Film Okresní přebor byl legrační.
Kde jsem byla naposledy poznána na veřejnosti: V obchodě.
Naposledy, kdy jsem zlomila raketu: Brisbane v roce 2009 – to už je dávno.
Tráva, tvrdý povrch nebo antuka? Tráva, samozřejmě!
Teplo nebo zima? Teplo.
sek nebo sníh? Písek.
Být neviditelný, nebo mít křídla? Křídla.
Pokud bych vyhrála v loterii, tak bych: Koupila domy pro mou rodinu


Žádné komentáře:

Okomentovat