úterý 23. července 2013

Outfity pro US Open

Ahoj,

ten čas ohromné letí už zanedlouho nám začne poslední Grand Slam sezony US Open. Některé outfity jsou určený jen pro první část a to US Open Series. Někteří tenisté budou své outfity ještě měnit.  nesmí chybět  Musím říct,že zatím z této sezony jsou nejpovedenější,teda alespoň podle mě. :D No,ale French Open tam bylo mnoho pěkných outfitů. Teď nás prý čekají tropické dny,jak je hodláte trávit? :)

První outfit patří Victorii Azarence barva je pěkná,ale střih mi nějak na Viku moc nesedí.


Žlutou kombinaci oblékne Juan Martin del Potro vítěz US Open z roku 2009.


Další outfit patří Marii Sharapove. Docela mě zamrzelo,že nemá Masha šaty.


Králem mezi tenisty bude Rafael Nadal,no řekněte sami nesekne mu to. :D Ta žlutá mu opravdu sluší.


Úžasný outfit oblékne světová jednička Serena Williams,jak mě se tenhle outfit líbí. :D Ohh, ta modrá.


Roger Federer bude hrát v klasickém tričku s límečkem, světle modré barvy.


V růžově barvě budeme na kurtech vídat Venus Williams.

Tyhle krásně dělané šaty oblečou Ana Ivanovic a Daniela Hantuchová. 
adidas Women's Fall Adizero Dress Ana Ivanovic US Open 2
adidas Women's Fall Adizero Dress Ana Ivanovic US Open

Angelique Kerber, Christina McHale, Francesca Schiavone budou oblečné podobně jako Ana Ivanovic. 
adidas Women's Fall Adizero Tank Angelique Kerber US Open

Velmi zvláštní outfit obleče Maria Kirilenko a Andrea Petkovic. Takový outfit jsem ještě neviděla. 
adidas Women's Stella McCartney Fall Tank 2013

Hezké šaty bude na sobě mít bývalá světová jednička Caroline Wozniacki. 
sexy Caroline Wozniacki US OPEN 2013

Tento oufit patří Jo-Wilfriedu Tsongovi. 
v2wc.jpg  


 frt0.jpg

Červenou oblékne Andy Murray.
G77722_Murray_400M.jpg


Pro mě je favorit outfit Sereny Willimas. 

Jak je váš favorit?

Lenka :)

2 komentáře:

  1. zdarec...líbí se mi Serena W.je dráždivá v té barvě.. a důstojně vypadá R.Federer..sluší mu to..je decentní..evab.Jsem zvědavá, s čím přijde H+M:-))))evab.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj evab, koukám,že máme na Serenin outfit stejný názor. Outfit Tomáše Berdycha zkusím pohledat a když se podaří,tak ho sem přidám. ;)

      Vymazat