úterý 21. srpna 2012

60 vteřin s Marií Sharapovovou


Herečka, která by měla hrát  ve filmu o mém životě: Gwyneth Paltrow.
Kdybych nebyla tenistkou, byla bych: Architektka.
Nikdy necestuji bez: Telefonu.
Oblíbené turnajové městoTokyo.
Oblíbená restaurace: Ruská restaurace v New Yourku.
Oblíbený obchod: Rick Owens v Paříži.
Poslední místo, kde jsem trávila dovolenou: Thajsko.
Poslední film, který jsem viděla: To je dobrá otázka. Sleduji nový pořad s názvem "Good      Wife". Neviděl jsem film už dlouho.
Poslední CD, které jsem poslouchala: Florence and the Machine.
Poslední jídlo, které jsem uvařila: Udělala jsem salát. Pokud to považujete za jídlo, ha, ha? Nemohu říci, zda to bylo dobré nebo ne. Všichni ho snědli, tak asi byl dobrý.
Poslední vtip, kterému jsem se zasmála: Já se směju všem stupidním věcem.
Naposledy, kdy jsem byla poznána na veřejnosti: V minulých dnech, ve Wimbledonu.
Naposledy, kdy jsem zlomila raketu: Obvykle lámu rakety během prvních několika tréninků v antukové sezóně.
Tráva, tvrdý povrch nebo antuka: Samozřejmě tráva.
Písek nebo sníh: Písek.
Být neviditelná, nebo mít křídla: Být neviditelná.
Kdybych byla v karaoke baru, jakou píseň bych zpívalala: Od Cher "Do You Believe in Love". Zpívám si ji pořád. To je můj song.
Pokud bych vyhrála v loterii, tak bych: Ach můj bože, mám pocit, že už jsem vyhrála v loterii, ha, ha. Nevím, myslím, že bych to dala na charitu


Žádné komentáře:

Okomentovat