čtvrtek 26. září 2013

Tokio,oslavenec

Ahoj,

taky už jste,tak rádu,že bude konečně pátek mě už z toho všeho solidně hrabe. Dnes se koukneme na to,jak probíhá turnaj v Tokiu a nakonec si dáme tenistku,která dnes slaví narozeniny. O víkendu si dáme nejspíše nějaký kekací článek,jelikož jste možná dnes četli stejný článek jako já a říkáte si,co je na tom pravdy. :D

Tokio: 
čtvrtfinále: 

Kvitová  - Kuzněcova 6-4 6-1-Peťa zatím předvadí dobré výkony,ale nerada bych to zakřikla. 

Wozniacki - Šafářová 2-6 6-3 6-2 - Lucka alespoň Caro potrápila i to se cení. 


V. Williams- Bouchard 6-3 6-7 6-3-Venus je pro mě favoritkou tohoto turnaje. 


Kerber - A. Radwaňská 6-4 6-4-Tohle jsem nečekala,ale Angelique hrála skvěle. 



Jsem hodně zvědavá na zápas Petry s Venus,jelikož Peťa hraje podobně jako v roce 2011,ale Venus je nevyzpytatelná bude to opravdu bitva. 




Oslavenec: 

Dnes slaví své 33. narozeniny světová jednička a už teď hrající tenisová legenda Serena Williams. Je to až neuvěřitelné,že i v takovém věku dokáže být vrcholovou sportovkyní a co si budeme povídat nějaký ten čas ještě bude. 

Sereně bych chtěla popřát hlavně zdraví,štěstí,mnoho tenisových i osobních úspěchů. 

HAPPY BIRTHDAY,SERENA!!


Hezký večer. 
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat