úterý 24. září 2013

Tokio

Hezký podvečer,

dnes si dáme pro změnu výsledky z ženského turnaje v Tokiu,kde hraje i Petra Kvitová či Lucie Šafářová,naopak na tomto turnaji chybí hodně elitních hráček.

Ten,kdo mě delší dobu sleduje,tak ví,že jsem od září nastoupila do nové atd. Jak to na začátků bývá,tak se neustále představujeme a takové další věci. Vždy,když máme říct naši nejoblíbenější činnost či koníček,tak já automaticky řeknu psaní o tenise a tenis obecně a všichni na měj začnou koukat,jako kdybych spadla z Marsů. :D Já fakt nevím,to je to opravdu,tak zvláštní? :D

2. kolo 

V. Williams- Azarenka 6-2 6-4-Nejvýše nasazená končí hned v prvním zápase.
A. Radwaňská - Wozniak 7-6 6-0
Kuzněcova- Errani6-4 6-4
Wozniacki- Pennetta 6-2 6-3
Jankovič - Morita6-4 6-1
Bouchard- Stephens 5-7 7-6 6-3
Ivanovič - Svitolin 6-3 6-0
Stosur- Date-Krumm 6-3 7-6
Halep- Petkovic7-6 6-3
Rybáriková - Flipkens 6-2 6-3 
Cirstea - Doi 6-1 6-2
Cibulková - Dellacqua 7-5 6-3
Keys - Shuai Peng 7-5 6-2 



AP Photo

O operaci Andyho Murrayho jsem vás už informovala. Andy už má operaci za sebou a vše dopadlo dobře na konci toho týdne bude propuštěn domů a po několika týdnech rekonvalescence bude moci pozvolna začít trénovat. 

Mějte se hezky. 
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat