pátek 19. července 2013

Výsledky

Ahoj,

myslím,že fotek bylo dost a dnes bychom si mohli dát výsledky a to hlavně z toho důvodu, že se daří českým tenistkám. V minulém článku jsem vám psala,že přemýšlím nad námětem nějakého článku a napadlo mě ,že napíši Andy Murraym a Ivanu Ledlovi a to hlavně o jejich spolupráci,takže pokud se vám tento námět líbí,tak mi dejte vědět do komentářů. :) Také se můžete těšit na outfity pro US Open zatím jsem jich viděla jen pár,ale tak krásné outfity jsem dlouho neviděla hlavně u Sereny Williams to jsem jen valila oči. :D

Bad Gastein: 

Na tomto turnaji se velmi daří Andree Hlaváčkové,která nemá sezonu jakou si představovala,ale na tomto turnaji už je v semifinále a to je určitě úspěch.


Hlaváčková - Moser 6:3 7:6 

Knappo- Beck 6:0 6:1

Svitolin - Mayrová-Achleitner 6:3 6:0

Meusburger - Rus 6:1 7:6 




Bastad: 

Na tomto turnaji je jasnou favoritkou Serena Willimas a v semifinále ji čeká skvěle hrající Klára Zakopalová,která má zatím konzistentní sezonu a zápas se Serenou pro ni bude určitě výzva. 




Zakopalová  - Hogenkam 6-2 6-3S. Williams- Domínguez 6-1 6-1
Larsson- Johansson6-1 6-2

Pennetta- Razzano6-1 6-3



Hamburk: 

Roger Federer je nasazenou jedničkou na tomto turnaji a už je ve čtvrtfinále,ale na tomto turnaji nemá určitě vyhráno má před sebou velmi dobré hráče. 

Almagro - Mónaco 4-6 6-0 6-3 
Delbonis - Verdasco  6-7 7-6 6-4 
Fognini  - Haas 6-2 6-4
Federer - Mayer



Na závěr jedna radostná zpráva Janko Tipsarevis se svoji manželkou Biljanou čekají svého prvního potomka. Obrovská gratulace! :) 


To je pro dnešek vše. :)  Budu moc ráda, když mi dátě vědět jestli se vám libí vymyšlené téma na článek. Hezký večer. 
Lenka

2 komentáře:

  1. ahoj..skvělá myšlenka věnovat se sportovnímu spojení AM a Ivan Lendl..tito dva spolu ještě dokážou nemalé mistrovké kousky v tenisovém světě..tak napiš:-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj evab, jsem moc ráda,že se ti líbí tento nápad. Jak říkáš toto spojení dokáže ještě hodně věci. Řekla bych,že se tomuto tematu ještě nikdo nevěnoval a to je škoda. :)

      Vymazat