středa 4. září 2013

US Open-9.Hrací den

Ahoj,

tak jaký jste měli dnes den? To mě se stala,taková šílená věc nevím jestli to máte taky,ale my si musíme volit mezi jazyky a já si vybrala ruštinu,no že bych byla nadšená to se říct nedalo,ale potom jsem otevřela učebnici ruštiny a na první straně velká fotka Marie Sharapova,tak jsem hned věděla,že jsem udělala dobře. :D Jinak na US Open už se dějí věci to vám povím,no uvidíte sami.

Ženy:

4.kolo
Azarenka - Ivanovič 4-6 6-3 6-4-Nádherný zápas jen škoda,že Ana nedokázala zvítězit. 

čtvrtfinále:
S. Williams - Suárez 6-0 6-0-Jako vždy suverení nění snad co dodat. 

Na Li - Makarova 6-4 6-7 6-2-Říkám,že Li Na nás ještě překvapí. :D 

Muži:
Wawrinka  - Berdych 3-6 6-1 7-6 6-2-Myslím,že tady se něco podobného dalo očekávat.

Djokovič - Granollers  6-3 6-0 6-0-Novak předvádí skvělé výkony a doufejme,že mu to vydrží.

Murray - Istomin  6-7 6-1 6-4 6-4-Obhájce titulu trochu zaváhal.

Južnyj  - Hewitt  6-3 3-6 6-7 6-4 7-5-Zase nádherný zápas ani jeden si nezasloužil prohrát. 

Jen připomínám,že za týden se hraje Davis Cup. Českou povedou Tomáš Berdych a Radek Štěpánek. Argentince povede Juan Monaco,protože,jak asi víte Juan Martín del Potro letos DC nehraje. Za Srbsko nastoupí i Novak Djokovic proti Milosi Raonicovi. 




Žádné komentáře:

Okomentovat