pondělí 12. srpna 2013

Toronto a Montreal-Vítězové

Ahoj,

v noci na dnešek se hrály finálové zápasy,které proběhly bez překvapení.Taky vám ty prázdniny,tak utíkají mě hrozně až mě to děsí. :D Alespoň už nejsou ty smrtící vedra to se hned dýchá lépe. :D  Tento týden se hraje v Cincinnati,kde obhajuje titul třeba Roger Federer.

Toronto: 

Tady proběhlo finále podle předpokladů královnou se zde stala světová jednička Serena Williams.
Serena se ve finále střetla se Soranou Cirstea,která během turnaje vyřadila velmi dobré tenistky. Ale ve finále na Serenu taktiku nenašla a prohrála 2:6 2:6. Serena,tak získala už letošní 8. titul a u toho to čísla se určitě nezastaví.

Přidat popisek


Montreal: 

Tady se ve finále střetl Rafael Nadal s domácím Milosem Raonicem. Já jsem čekala bitvu až do posledního míčku,ale to jsem se spletla. :D Rafael Nadal porazil Milose Raonice 6:2 6:2. Rafael Nadal,tak vykompenzoval,to že ve Wimbledonu vypadl hned v prvním kole a jako Serena i Rafa si připsal už letošní 8. titul. 


Dnes v noci má prý spadnou hodně hvězd,tak pozorujte a třeba,když bude padat hvězda,tak si něco přejte.:) 

Hezký večer. 
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat