středa 21. srpna 2013

Blog slaví první narozeniny

Ahoj,

je to až neuvěřitelné,ale dnes už je to rok co mám blog co přidávám příspěvky.Kdyby někdo před rokem řekl,že se blog dožije jednoho roku,tak se mu vysměji,ale stalo. Článek bude o tom,co mi blogování přineslo,co mě pobavilo a různé věci. :D

Blog byl založen 21.8.2013 tedy před rokem. Blog jsem založila čistě ze zvědavosti nic jsem od toho neočekávala a říkala jsem si,že mi to vydrží,tak měsíc. Blogování vás musí hlavně bavit,když se z toho stane vaše povinnost,tak už je to špatně.Když jsem projížděla články od začátku založení,tak jsem jen sledovala,jak se blog rozvíjel a měnil lepšímu a přibylo několik novinek,tak snad jich ještě bude přibývat.
Díky blogování jsem dostala mnoho zkušeností asi tři měsíce jsem psala do sportovního internetového časopisu a jak jinak psala jsem o tenise. Díky lásce k tenisu jsem se také mohla podívat na tenisovou exhibici Sharapova-Kvitová,což byl nezapomenutelný zážitek. Také jsem psala na různé facebookové tenisové stránky,ale s blogem se to nedalo skloubit. :D

A teď k tomu vtipnějšímu to jsem si asi před půl rokem projížděla nejmenovaný portál a vidím tam článek o tom co dělají tenisté,když zrovna nehrají zápas a co se nestalo všechny ty fotky byly jako zkopírované z jednoho článku asi víte jak píši články Sociální sítě atd.,kam dávám různé fotky,takže ty fotky byly na tom portálu. Třeba to byla jen náhoda,ale to,že byly i ve stejném pořadí,no to už bylo podezřelé. :D

Několik facebookových stránek sdílelo odkaz na můj blog za což jsem byla velmi ráda,ale potom se tam objevili,takové komentáře typu,že na výsledky se můžou podívat jinde atd. Je jasné,že výsledky se dají najít na mnoho portálech,ale ty výsledky k tomuto blogu patří,ale tento blog není jen o výsledcích ten kdo mě sleduje už delší dobu,tak ví,že tady najdete i fotky ze života tenistů a různé články či outfity tenisté a další věci,ale to na těch portálech nenajdete,takže najednou stranu to chápu,že výsledky se dají najít jinde,ale proto sem dávám něco víc. :)

Aby jste měli představu,tak tady jsou statistiky blogu sice to není žádná sláva,ale pro mě to znamená hodně: 

  • Zobrazení blogu za celou dobu: 8 415
  • Komentáře: 25 
  • Pravidelní čtenáři: 0 


Statistiky nejsou sice vysoké ani ty komentáře,ale pro mě každý ten komentář něco znamená a jsem moc ráda i za těch 25 komentářů. :)

Abych to shrnula doufám,že se tady za rok sejdeme a budu moct psát o druhém výročí,že mě blog neomrzí a že třeba se tady sejdeme v početnějším množství. Určitě pokud někdo uvažuje o tom založit si blog o sportu,tak jděte do toho kosmetických a modních blogů jsou tuny,ale ty sportovní jsou ojedinělé a také zajímavé.

Tak to je vše. Mějte se hezký užívejte středy a zítra zase tady,ahoj. 
Lenka

4 komentáře:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám a hodně dalších úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,děkuji moc. :) Moc mě to potěšilo. :) LENKA

      Vymazat
  2. Taky přeji všechno nejlepší k prvním narozeninám blogu a ať se dále daří :-)
    Jinak máš pravdu, že najít nějaký blog o sportu není jen tak. Navíc dělat blog o něčem čeho už je hodně tak není ono, navíc mě by to ani asi netěšilo psát o něčem co už píše někdo jiný. Já má taky blog, teda ne o sportu, ale o britském zpěvákovi Olly Mursovi (mimochodem taky mám rád tenis) a jsem jediná v ČR. No nějak jsem se rozepsala :D Ještě jednou všechno nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. Moc si toho vážím. Myslím,že máme pravdu kosmetických blogů je mnoho,ale my jsme originální a to je dobře. Někdo přece musí být průkopníkem něčeho nového. Toho zpěváka mám velmi ráda jeho písně jsou skvělé. A to,že jsi se rozepsala bylo dobře. :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat