neděle 7. července 2013

Wimbledon-Vítěz

Ahoj,

je to hrozné,ale Wimbledon nám dneškem skončil. Taky vám bude,tak smutno? :D Byly to neuvěřitelné dva týdny,plné emocí,senzací a velkých bitev. Dnes se měla odehrát asi ta největší bitva turnaje a to o mužský titul a jak to dopadlo?

Finále mezi Andym Murray a Novakem Djokovicem, myslím,že všichni tohle finále čekali a také se tak stalo. Energie hrála do karet Andymu,jelikož Novak se pral v semifinále s Juan Martinem del Potrem skoro pět hodin. Finále začal lépe domácí hráč přišlo mi,že byl Novak trochu nervozní,ale to potom dokázal smazat a v první sadě tak rozhodlo jediné ztracené podání a to na straně Novaka Djokovice Andy tak vyhrál set 6:4. Novak nehrál v prvním setu moc dobře na kurtu jasně dominoval Andy. Na začátku druhého setu hrál svůj skvělý tenis Novak Djokovic a vzal Andymu podání,už vše vypadalo,že Novak vyhraje set,ale Andy set otočil a získal 7:5. Třetí set ten byl asi nejnapínavější na začátku byl o něco lepší Novak a vzal Andymu servis,ale to jako by domácího miláčka nakoplo a otočil stav na 5:4 a musel jít zápas do servírovat sice s obrovskými nervy to byl problém,ale Andy to zvládl.

Dnes byl na kurtu Andy lepší,Novak dělal hodně chyb a to možná rozhodlo zápas. Pokud sledujete můj blog delší dobu,tak víte,že oba hráči jsou mými nejoblíbenějšími,ale dnes jsem více přála titul Andymu už kvůli Ivanu Lendlovi. Andy po zápase řekl,že právě Ivanovi patří tento titul. Jestli si vzpomínáte,tak Andyho jsem říkala,že Andy to letos vyhraje a stalo. :D Říkám, že já hloupá jsem si nevsadila. :D
Moc pěknou řeč měl i Novak Djokovic,která po gratuloval Andymu a celé Británii. A jaký paradox Velká Británie čekala na svého vítěze 77 let a dnes 7.7.2013 se dočkali. :D 

ANDY MURRAY VYHRÁL DOMÁCÍ WIMBLEDON A ZÍSKAL SVŮJ 2 GRAND SLAM!!!



Není co dodat!

Žádné komentáře:

Okomentovat