čtvrtek 4. července 2013

Wimbledon-Finalistky

Ahoj,

dnes se hrály ženské semifinálové zápasy a řekla bych,že dopadly,tak jak jsme očekávali. Bohužel jsem zápasy nemohla sledovat musela jsem jet něco zařídit,ale koncovku druhého zápasu jsem naštěstí stihla. :D Zítra nás čekají semifinále mužů a nevím,jak vy,ale já se hrozně těším určitě pokud nebudete mít co dělat,tak zapněte televizi. ;)

První semifinále se odehrálo mezi Marion Bartoli a Kirsten Flipkens myslím,že favoritka pro tento zápas byla jasná a to se na kurtu potvrdilo.  Od začátku až do konce na kurtu vládla Francouzská tenistka Bartoli hrála velmi útočně a to přispělo k úspěchu. 6:1 6:2. Marion už o titul jednou v Londýně bojovala a to v roce 2007,kde nestačila na Venus Williams.

Druhé semifinále no to bylo pravý opak toho prvního. Mezi Sabine Lisicki a Agnieszkou Radwaňskou se čekal obrovský boj a to se potvrdilo. První set získala Sabine potom co brejkla soupeřku a set si připsala 6:2. Ve druhém setu měla naopak navrch Polská hráčka,která hrála bezchybný tenis 2:6. O vítězce,tak musel rozhodnout až třetí set za stavu 5:4 mohla Německá hráčka do servírovat zápas,ale nestalo a muselo se pokračovat. Nakonec měla více štěstí Sabine,která hrála skvěle a nervy měla opravdu z oceli. Aga se nemá za co stydět,ale dnes měla navrch Sabine a to zaslouženě.

Těžkou říct,jak dopadne finále,ale já budu fandit Sabine. :D Tahle hráčka mi přirostla k srdci a moc bych jí titul přála,ale proti ní bude stát Marion. Jedno je jisté ať vyhraje jedna či druhá,tak to bude pro ni první Grand Slam v životě.







Žádné komentáře:

Okomentovat