sobota 13. července 2013

PEL MEL

Ahoj,

doufám,že užíváte prázdním a také víkendu. :D Dnes si dáme další pel mel jiný název mě nenapadá, protože psát do názvu Výsledky,facebook,novinky to bylo dlouhé,takže zase jsem skončila u pel melu. :D Je to neskutečné,ale za nedlouho to bude už rok co provozuji tento blog a napadlo mě,že třeba napíšu článek nebo natočím video (abyste se trochu pobavili na můj účet :D ) o tom co mi ,,blogování" přineslo.
Pel Mel je rozložen tak,že první bude facebook po něm budou následovat novinky a vše završí výsledek Tomáše Berdycha,takže příjemné pokoukání. :D

Dominika Cibulková trénuje na tvrdém povrchu,kde chce dosáhnout dobrých výsledků a děla pro to maximum a má k tomu i obecenstvo.


Novak Djokovic spolu se svou přítelkyní Jelenou Ristič a společným pejskem jsou tváře magazínu Story.

Maria Sharapova vyrazila na výlet ve svém červeném Porsche. 

To,že Juan Martin del Potro je věřící to možná vitě,ale on dostal požehnaní od samotného papeže. :)

Maria Shrapova podruhé! :D Maria se stala tváří automobilové značky Porsche a takhle vypadala výstavě této značky. Já to nazývám výstava, vím o tom houbelec,takže to omluvte v autech se nevyznám. :D 


NOVINKY:

Bývalá světová jednička Martina Hingis bude dnes uvedena to tenisové síně slávy.

Dnes je snad den Marie Sharapove mám jí tady zase,ale teď jde o docela důležitou informaci. Maria ukončila spolupráci se svým dosavadním trenérem Thomasem Hogstedtem, prý kvůli tomu,že Thomas má rodinné důvody. Maria si,tak našla nového trenéra a to řekla bych i tenisovou legendu Jimmyho Connorse. Myslím,že Maria dostane velmi cenné rady,které jí mohou pomoci a jsem velmi zvědavá,jak se jejich spolupráce projeví v její hře. S Thomasem byly i velké úspěchy,třeba vítězství na French Open a další turnaje určitě to byl pro Mashu dobrý trenér. :)

Výsledek: 

Tomáš Berdych nedokázal navázat na svoji dobrou hru z Wimbledonu a na turnaji v Bastadu končí překvapivě už ve čtvrtfinále. Tomáš nestačil na De Bakera 5:7 5:7


To je dnes vše. 

Zajímalo by mě,jak vidíte spolupráci Sharapova/ Connors myslíte,že bude mít úspěch?

Lenka


Žádné komentáře:

Okomentovat