úterý 21. května 2013

Outfity pro French Open

Ahoj,

dnešní příspěvek bude na téma o které si hodně píšete a to outfity. Vůbec jsem nezamýšlela,že tento článek napíši,ale dnes jsem našla fotky outfitů a tak se na ně podíváme. Zítra nebo ve čtvrtek se můžete těšit na článek o French Open,který je už napsaný a stačí ho jen vydat.Najdete tam jak probíhalo loňské French Open,letošní favority či také zajímavosti okolo toho antukové grandslamu.
Ač jsem to neplánovala článek je dlouhý,takže se máte na co těšit. :D Také,když vše půjde dobře tak se možná budete moci těšit také na rozhovor s jedním mladým tenistou,který hraje za Prostějov,ale to je opravdu nejisté,ale snad to vyjde. To jsme si dali takové info a teď k tématu dneska mám nějakou povídavou náladu,hrozný. :D

V těchto šatech budete vídat Marii Sharapovou tyto šaty jsem vám už ukazovala,ale pro jistotu jsou tu ještě jednou. Loni oblékla Maria černé,takže docela rozdíl. Šaty jsou navrhnuty velmi moderně dámy určitě vědí že takovéto šaty opticky zeštíhlují,ale Maria to jaksi nepotřebuje. :D
 


Tyto šaty budou patřit Radwaňské ta růžová je prostě nádherná a teď přemýšlím,že Aga má růžové šaty hodně ráda,takže bude určitě spokojená. 
 

Tmavě modré šaty oblékne Ana Ivanovic.
 

Andrea Petkovic a Caroline Wozniacki obléknou také modrou barvu,ale světlou. 
 

Na šatech Sereny Williams se mi líbí ten střih je opravdu skvělý. 
NIKE SERENA WRAP KNIT DRESS FRENCH OPEN 2013 

Tato modro-růžová sada je pro Julii Georges, Nadu Petrovu a Jelenu Jankovic.
  

Konečně také jeden muž a to Janko Tipsarevic,který bude hrát v žluté barvě. 
  


Bílo-červený outfit patří Rafaelu Nadalovi a hned pod ním oblečení Rogera Federera. 
 
 

Poslední outfit je Andyho Murray,ale nikdo neví jestli ho kvůli zranění vůbec bude moci v Paříži obléknout. 

Je toho opravdu hodně budu ráda,když mi dáte do komentářů vědět,který outfit se vám líbí nejvíce. :) L.

Hezká fotka na závěr. :D




3 komentáře:

  1. Jak normálně outfity od Adidasu moc nemusím, tak tentokrát se mi nejvíc líbí šaty pro Anu... A pořád jsem napnutá, co bude mít na sobě Petra...

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj..mně se líbí outfit C.Wozn. a Tipsareviče...teda z toho, co jste nám nabídnula...:-)
    uvidíme, co nám předvedou ostatní players:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem si 100% jistá,ale Petra by měla mít stejné oblečení jako Victorie Azarenka,která je na posledním obrázku. :)
    Caro bude mít krásné šaty,také nemusím outfity od Adidasu,ale ty šaty se mi také líbí z všech nejvíce. :D

    OdpovědětVymazat