sobota 20. dubna 2013

Fed Cup-1. hrací den

Ahoj,

máme za sebou první hrací den, a popravdě vše dopadlo tak jak jsem včera před pokládala.

ČESKO-ITÁLIE 0:2 

První zápas mezi Lucii Šafářovou a Sarou Errani jsem bohužel neviděla, ale podle expertky hrála Sara Errani úžasně, ostatně to ona na antuce hraje vždy. Italky zvolili pro ně skvělý povrch ale o tom si ještě více bude.
Errani-Šafářová 6:4 6:2.

Druhý zápas mezi Petrou Kvitovou a Robertou Vinci už jsem bohužel viděla, a musím říct že tak hrozný zápas od Petry jsem dlouho  neviděla. V prvním setu ještě byly momenty kdy to šlo ale stejně set prohrála 6:4. Ale druhý set no to byla hrůza, to už Petra vůbec nehrála tenis bylo jí to jedno a Roberta Vinci si s ní dělala co chtěla, ale Petra se jí takhle odevzdala to tenistka nedělá! A druhý set tak skončil 6:1.

Italkám hraje do karet bezpochyby pomalá antuka,která nesedí ani jedné naší hráčce, protože na ni neumí hrát je to jiná antuka jako třeba na French Open, tato antuka sedí Saře Errani, protože je výškově menší než ostatní ale hlavně těch pár kilo které má je pro tu antuku to nejlepší. Na antuce se při hře hodně objevovaly odskoky s kterými si lepé poradili zase Italky.

Italky tak mají mečbol, a myslím že hned ten první potvrdí Sara Errani proti Petře Kvitové zítra od 11:30 začíná zápas.

Dneska jsem to napsala trochu tvrdě :D , ale popravdě, už před zápasy byly Italky favoritkami a teď jsou  megafavoritky.


Žádné komentáře:

Okomentovat