pátek 8. února 2013

Fed Cup- Los

Ahoj,

omlouvám se že jste tady včera nenašli žádné novinky důvod je ten že jsem byla v Novém Městě na Moravě  na MS v Biatlonu. Skvělý zážitek. :D Hlavně když kromě České Republice fandíte Norsku a Francii jsem myslela že mě ti lidi ukousnou. :D

Ale teď k tenisu dnes se losovaly zápasy Fed Cupu.

Zítra se začíná hrát od 13:00 jako první začnou Kvitová-Gajdošová
                                            po nic nasledují    Šafářová-Stosur

Neděle začíná o hodinu dříve tedy ve 12:00 Kvitová-Stosur
                                                                   Šafářová-Gajdošová
                                 popřípadě debl Hradecká/Hlaváčková- Dellacqua/Barty


Srbsko bude bez svých největších hvězd a to Jeleny Jankovic a Any Ivanovic takže Slovenky mají velkou šanci postoupit do semifinále.

Musím říct že na internetu pořád čtu jak naše tenistky postoupí že už je to jasné, mají lehké soupeřky atd.
Podle mě jsou Australanky docela těžké soupeřky nikdy nepodceňujme Sam Stosur ta je výborná tenistka a třeba Jarmila Gajdošová je skoro doma a i to na ni může dýchnout. Postup bude těžký jsem sama zvědava jak to dopadne. :)

Krásný zbytek dne.
                                                                                          Vaše L.
  

Žádné komentáře:

Okomentovat