pátek 2. listopadu 2012

Tenisová exhibice


Ahoj,dnes mám pro vás článek který jsem vám slíbila a to o pondělní exhibici Maria Sharapova a Petra Kvitová.
Jelikož to do Prahy mám několik těch kilometrů tak jsem vyrazila už ve dvě hodiny. Cesta byla dlouhá ale já se tak těšila že mi to nevadilo. Přesně v 17:30 jsme zaparkovali před O2 arénou. Když se v šest hodin otevřela aréna tak má první cesta vedla k obchodu s těmi velkými míči, o tomto míči jsem dlouho snila.  Prohlédla jsem si arénu a došla jsem na místo kde byly vystaveny trofeje FC a DC bylo tam celkem málo lidí když jsem tam šla podruhé nedalo se tam ani hnout. :D
Snažila jsem se najít klidné místo kde bych pro vás natočila video ale ono to nešlo ty lidi byly prostě všude. :D Když přišel čas tam jsme šli na svá místa, nervozita se stupňovala a bylo cítit že se všichni těší až vše začne. Asi po pěti minutách se na kurtu objevili Jaromír Jágr,Jan Železný a Vítězslav Veselý to nastala zábava. Přitom se těsně přede mnou konal rozhovor s Lucii Šafářovou bylo zvláštní ji vidět takhle naživo.
Když Libor Bouček vyřkl větu přivítejte naše hlavní hvězdy a ony nastoupily na kurt tak jsem nevěřila tomu že vidím Marii Sharapovou. První set exhibice byl velmi rozpačitý teda alespoň pro mě, bylo sice vidět že Petra není v pohodě ale docela mě mrzelo že se o zábavu starala hlavně Maria tak přímo perlila. Myslím si že když už se pozve taková hvězda jako je Maria tak by se měli více snažit.  Publikum si hodně užívalo že vidí tyto dvě hráčky pohromadě.
Druhý set byl více o tenise hrály se dlouhé a zajímavé výměny. Holky dělaly i hodně srandy, střídaly tenis se zábavou. Když vše šlo do tiebrejku tak Maria hrála světový tenis na který Lucie Šafářová nestačila.
Můj osobní názor na exhibici je takový že mi Maria Sharapova přirostla ještě více k srdci.Když jsem Marii viděla takhle na živo tak je strašně sympatická a milá. Maria byla tahoun exhibice a její scénky byly vážně vtipné. Bylo vidět že si to užívá. Naopak mě zklamali české hráčky přišlo mi že chtěly mít tu exhibici  co nejrychleji za sebou a moc se nesnažily o srandu.  A ještě to že Lucie Šafářová řekla že Maria je ta hvězda a tak by se měla postarat o zábavu to mě fakt dostalo!!!  Hodně mě mrzelo že holky nedávaly podpisy to bylo také docela smutné!
Po exhibici jsem byla plná pocitů z toho že mě Petra s Lucií dost zklamaly a Maria naopak. 

Jaký máte názor na exhibici vy? J  

Maria je prostě skvělá a je to můj největší zážitek z pondělí, to že jsem ji viděla na živo mi pořádně dojde až ji uvidím zase jen v televizi. :D  


 Myslím, že je vidět jak jsem si to tam užívala. :D

 Kurt kde se vše odehrávalo. 

 Tady hlavní hvězda, nikdy nezapomenu.  






Žádné komentáře:

Okomentovat