sobota 10. listopadu 2012

Mé názory na aktuální dění

Krásný podzimní den, dnes jsem se rozhodla že trochu odbočím od tenisových výsledků a dalších věci a soustředím spíše na věci které si myslím že stojí za zmínku. Článek je hodně dlouhý takže hodně trpělivosti při čtení. :D 

Začnu tím o čem se vám chystám už dlouho napsat ale až teď jsem našla čas. :D Dlouho se chystám napsat o tenisovém časopise Tennis Arena, tento časopis čtu strašně ráda je opravdu úžasný dozvíte se tam jak novinky,rozhovory tak třeba i zajímavosti. Vždy si nové vydání přečtu tady https://cs.publero.com/title/tennis-arena/10-2012 , ale chystám si předplatné toho časopisu pořídit k Vánocům. :D
Pokud opravdu sledujete tenis tak jako já tak doporučuji, neberte to jako reklamu! Jen jsem se s vámi chtěla podělit o to co mám třeba ráda. :D

Poslední dobou je také rozebíráno to jak se v této sezoně vedlo Sereně Williams. Já si myslím že se jí vedlo kvůli jejímu tenisu,takový tenis jako hraje ona nehraje snad žádná hráčka na okruhu a proto ty vítězství. Hráčky jako Maria Sharapova či Victorie Azarenka si s ní neví rady protože nehrají takový bum bum tenis jako ona a je tak těžké vymýšlet taktiku.  Serena prostě této sezoně velela právem a pokud bude takto pokračovat i příští rok tak bude bojovat o pozici světové jedničky.

Další věc o které se hodně hlavně na Facebooku diskutuje je o Victorii Azarence. Tuhle tenistu jsem měla moc ráda ale poslední dobou k ní nějak ten respekt ztrácím. Je vidět že sláva a úspěch jí hodně změnili, jako nejvíce mě dostalo když se po turnaji v Linzi prohlašovala za bohyni to už bylo na mě moc. :D
Ale třeba na turnaji v Dauhá pamatujete co provedla Agnieszce Radwaňské a ta pak prohlásila že k této hráčce ztratila veškerý respekt a její názor na ni je úplně jiný? Ale popravdě si myslím že světovou jedničkou není náhodou to musím přiznat, jedna věc je věřit ve výhru ale když to přerůstá v toto no nevím,nevím.

Hodně si také všímám že se Petře Kvitové vyčítá že letošní sezona nebyla stejná jako minulá.
Myslím si že Petra neusnula na vavřínech nýbrž že její soupeřky se zlepšili! Ať už to je Azarenka či Sharapova obě hrají lepší tenis než loni. Ale vždyť Petra vyhrála letos dva turnaje a byla v semifinále Australian Open a French Open a tam určitě nebyla jen tak náhodou! Její sezona byla jak na horské dráze chvíli se dařilo a chvíli ne, letošek Petře tak trochu nesedl hrála hůře než loni ale i tak podala dobré výkony.
A věříme že už to bude jen lepší. :)

V mužském tenise se řeší kdo byl opravdu nejlepším tenistou této sezony. To je hodně těžká otázka, začněme u Rogera Federera ten měl úžasnou sezonu vyhrál ve Wimbledonu a další turnaje a jeho tenis je jako z jiné planety. Určitě je to veliký kandidát. Novak Djokovic tomu se sezona nevyvedla tak jak si představoval ale jeho obhajoba na Australian Open byla skvostná, Novak toho minulý rok vyhrál tolik že bylo snad i nemožné aby to dokázal obhájit. Ale on se s tím popral a sezona mu vyšla báječně a teď má nakročeno k finále na Turnaji mistrů. Budu pokračovat Andym Murraym ten pod vedením Ivana Lendla neskutečně vykvetl a je z něho hráč se kterým se už v top 3 musí počítat.Jeho výhra na US Open byla úžasná a i sám Andy to oplakal, hodně médií právě ve Velké Británií děkuji Ivanu Lendlovi že tohle s Andym dokázal, myslím že úspěchy budou mnohem větší a třeba konečně přijde ten Andyho vysněný titul ve Wimbledonu.

To je opravdu vše, doufám že se vám článek líbil moc děkuji za přečtení a pokud maté na mě nějaké dotazy nebo mi chcete něco zdělit tak to napište do komentářů moc ráda odepíšu. 

K tomuto článku mě zajímají vaše názory jestli to vidíte stejně, a kdo myslíte že byl nejlepším tenistou letošní sezony? :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat