sobota 7. prosince 2013

Příprava tenistů na novou sezonu

Ahoj,

po delší odmlce si dáme fotky z příprav tenistů na novou sezonu,která se kvapně blíží. V pondělí si zase dáme fotky ze všeho možného a příští týden přijde první část články o sezoně WTA či ATP uvidím,kterou zvolím první. Nevím,jak u vás ,ale umě je kupa sněhu a už se těším,jako malé dítě na to až zítra nazuju běžky. :D Tenisová pauza nám fanouškům přijde hrozivě dlouhá,ale už jen pár týdnu a tenis bude zpět. Abych neměla tenisový absťák,tak mám v zimě vždy pro změnu běžkařský absťák. :D Taky už se nám blíží Vánoce je až k neuvěření,jak ten rok uběhl. Docela by mě zajímalo,co vy a dárky,jelikož já ještě nic nemám. :D

Agnieszka Radwaňská plně trénuje a pokud se chystáte na finále české extraligy,tak tam Agu určitě potkáte bude v prostějovském týmu. :)

Juanu Martinu del Potrovi bych přála,aby se mu v další sezoně dařilo,nevím,ale on si to zaslouží. 

Maria Sharapova může trénovat na pláži my možná,tak na sněhu. :D  

Musím říct,že Victorii Azarenku obdivuji,to zkusit já,tak je po mně. :D 

Tomáš Berdych je po dovolené zase v tréninkovém režimu. 

WOW! Andrea Hlaváčková je neskutečná,no to asi léta tréninku. :D 
 

Hezký zbytek zasněžené soboty. 
Lenka


Žádné komentáře:

Okomentovat