středa 9. října 2013

Výsledky-Šanghaj

Ahoj,

jak už jsem minulý týden naznačovala,teto týden si posvítíme na turnaj ATP a to v Šanghaji,kde nechybí nejlepší hráči světa. Aby to nebyly dnes jen výsledky,tak si dáme i pár fotek. Turnaj v Šanghaji můžete sledovat i v televizi,kde vysílají živé přenosy,bohužel já nejsem ten šťastlivec,který by se mohl dívat. Ani nevíte,jak mě to štve,hold studium je studiu,ale až bude Turnaj mistryň a mistrů a Paříž,tak mě z televize nikdo neodlepí. :D

2.kolo 

Berdych  - F. López 7:6 6:2-Tomáš už překonal bolesti zad a dnes předvedl skvělý výkon.

 Djokovič  - Granollers 6:2 6:0-Novak už sice není světovou jedničkou a právě o to větší má te´d motivaci,proč vyhrávat. 

Del Potro  - Kohlschreiber 3:6 6:3 7:6 -Juan Martín del Potro sice nepředvedl dobrý výkon,ale prý hrál s nemocí,tak uvidíme zda se objeví při svém dalším zápasu.

Tsonga- Andújar 6:3 6:2-Jo-Wilfried Tsonga se vrací na kurty po zranění a chce usilovat o účast na Turnaji mistrů.

Haas - Brands 6:4 6:4
Berlocq  - Isner  6:4 7:6 -Poslední část Johnu Isnerovi zrovna nevychází,tak jak by si přál. 

Almagro  - Chardy  6:3 6:4
Fognini- Robredo  7:6 2:1 skreč.
Monfils  - Pospisil 7:5 7:6 
 Mayer- Paire  7:6 7:5 

Ferrer-Rosol 6:3 6:4-Lukáš Rosol nemá nejlepší sezonu,ale hlavní jeho cíl bude určitě finále Davis Cupu. 

Nadal-Dolgopolov 6:3 6:2-Staronová světová jednička začala první zápas na tomto postu vítězně. 





Fotky: 


Schválně poznali byste Janka Tipsarevice? 


Tolik fanoušků na tréninku Rogera Federera. No,já bych se tam klidně tlačila taky jen kdybych mohla vidět Rogera. :D


Petra Kvitová dostala od svých fanoušku v Číně tričko,které je velmi povedené.

Popravdě? Ani bych Viku nepoznala. :D 

Hráčská párty v Linzi,no asi není co dodat. :D 
Tak to bylo pro dnešek vše. Všem,co se jdou teď jako já učit,ať vám učení leze do hlavy. :D 
Lenka






Žádné komentáře:

Okomentovat