pátek 20. září 2013

Novinky,Sociální sítě,Bláznivý nápad

Ahoj,

dnes si dáme trochu delší článek o všem možném,jelikož ležím v posteli s angínou,kterou jsem měla na posledy před několika lety a díky ní jsem začala milovat tenis,tak si říkám co bude teď. :D Je vidět,že se zima blíží,já mám zimu moc ráda a to hlavně kvůli lyžování,jak jste na tom vy se zimou? :)

Novinky: 

Andy Murray musí v pondělí podstoupit operaci zad,což znamená,že už ho do konce sezonu na kurtech neuvidíme ani na vyvrcholení sezonu a to Turnaji mistrů. Andy svůj zdravotní problém blíže nerozebíral,ale je to určitě škoda,kdo mám teď bude vynahrazovat ty bitvy. A tím pádem se uvolnilo místo na Turnaj mistrů,takže tam uvidíme 9. hráče světa.

Zranění pořád trápí i Marii Sharapovou,která se stále léčí s ramenem. Maria se musela odhlásit z turnaje v Tokiu a není jisté zda bude hrát na Turnaji mistryň. A poměrně dlouhou dobu se čeká zda si Maria našla už nového trenéra,přeci jenom je už několik měsíců bez trenéra a to jí v další přípravě na sezonu může uškodit.

V Tokiu neuvidíme ani světovou jedničku a vítězku US Open Serenu Williams,která se odhlásila kvůli únavě. Ono se není čemu divit Serena má velmi náročnou sezonu a odpočinek je potřeba a co si budeme povídat,Serena chce být na Turnaj mistryň v plné síle.

Možná jste zaznamenali a možná taky ne,že vztah Petry Kvitové a Radka Štěpánka už byl uveřejněn asi jste už viděli fotky s Davis Cupu atd. K tomuto se dál vyjadřovat nebudu,není zde bulvár,jen jsem vás o tom chtěla informovat.

Naši tenisté už ví soupeře na první kolo Davis Cupu 2014 naši tenisté pojedou hrát do Nizozemska. Termín je v únoru,tuším týden před olympiádou,ale nevím to přesně. :D

Bývala světová jednička a několika násobná vítězka Grandslamů Kim Clijsters porodila syna. Kim je už tedy dvojnásobnou maminkou. GRATULACE! :) 

Info: 

V minulém článku jsem vám psala o nápadu,který jsem dostala a faktický bláznivý. Asi všichni znáte bonbony Marie Sharapove Sugarpova,jenže tyto bonbony nejde u nás v Česku sehnat a tuším ani u žádného z našich sousedů,ale myslím,že Anglie možná ano,což nevím na 100%. Teď k bláznivému nápadu,no a tak mě napadlo,že kdyby byl o tyto bonbony mezi vámi zájem,tak bych třeba zkusila zařídit český eshop,kde by se tyto bonbony a různé doplňky Sugarpova prodávali. Ale vše se bude odvíjet od koho jestli by jste měli zájem. :) Vím,je to bláznivé. :D

Tak mi dejte do komentářů vědět, jestli by vás oslovilo či ne,budu moc ráda za váš názor. :) 

Sociální sítě: 

Čtení už bylo dost teď už jen fotky. :)

Že by už Agu nudil tenis? :D




To musí být nádherný pocit proběhnout se po pláži. To se někdo má. :D


Juan Martin del Potro při přípravě na poslední část sezony.


Poslední část sezonu,to bitva i post světové jedničky na kterou chce i Rafael Nadal.
 

Ana Ivanovic bude hrát s novou raketou,která má speciální technologii EZONE a právě raketu předvedla na předváděcí akci.
Vložený trvalý odkaz obrázku



Přeji vám hezký a poklidný víkend. A pořádně si odpočiňte. :)
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat