čtvrtek 15. srpna 2013

Marion Bartoli ukončila kariéru!!!

Ahoj,

možná jste to už četli,ale možná taky ne před malou chvílí jsem zapnula svůj počítat a nevěřila jsem vlastním očím do teď jsem z toho vyděšená čerstvá wimbledonská vítězka Marion Bartoli ukončila svoji kariéru! 

Nikdy by mě tohle nenapadlo sice jsem Marion neměla v lásce,ale tohle mě zasáhla takhle z ničeho nic turnaje bez ní budou najednou,tak prázdné. Proč se Marion rozhodla pro tak razantní krok?

Důvod proč Marion,tak učinila: 

Marion doslova řekla,že její tělo už dál nemůže. Ve Wimbledonu prý nechala úplně všechno co mohla.Marion při zápasech trpí po 45 minutách na kurtu už nemůže. Sama Marion si před zápasem nebyla jistá zda to opravdu dokáže ukončit svoji kariéru,ale po zápase prý nemohla jinak než to udělat. Marion o konci kariéry dlouho nepřemýšlela prostě přišlo. Marion se nechala slyšet,že její otec,který ji skoro celou kariéru trénoval to na ni také poznal a už před jejím odletem do USA jí řekl,že vypadá vyčerpaně a velmi unaveně. Marion je také hodně pyšná na to,že jí tenis nezměnil a je taková jaká je.

Tisková konference na,které Marion vše oznámila. 
 

Marion za svoji kariéru,která trvala dvanáct let získala:
  • 8 titulů ve dvouhře
  • 3 tituly ve čtyřhře
  • a také letos v červenci svůj první a poslední Gran Slam Wimbledon 
  • dokázala vyhrát 490 zápasu a 298 prohrát



Marion hrála jak beckhand tak i forehand obouruč a tím byla jedinečná mnoho lidí ji kvůli stylu její hry nebralo vážně a díky tomuto stylu si jí všichni budeme pamatovat. 


BUDEŠ NÁM CHYBĚT,MARION!! NIKDY NA TEBE NEZAPOMENEME!  


Co si vy myslíte o ukončení její kariéry,taky jste z toho,tak vykolejení? :D 
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat