pondělí 19. srpna 2013

Cincinnati-Vítězové

Ahoj,

tak jsem zpět a to jsem se divila,když jsem se vrátila. Zjistila jsem,že Maria Sharapova ukončila spolupráci s trenérem Jimmy Connorsem. To jim to moc dlouho nevydrželo. Sice jsem nevěděla co se v tenisovém světě děje,ale to mi bylo docela jedno já si užívala čas s rodinou a na venkově mi bylo,tak krásně chaloupka hned vedle rybníku,no prostě nádhera. Do jižních Čech jezdím už několik let ostatně mám tam rodinu,ale až teď jsem zjistila,že z té malé vesničky pochází tenista Jiří Veselý. :D Tak si říkám,dobrý no už rok mám tenisový blog a až teď jsem zjistila,že kousek od babičky žije Jiří veselý. :D Ale teď už k turnaji.

Ženy: 

Ženské finále mělo obsazení Serena Williams s Victorie Azarenka. Favoritkou byla bezpochyby Serena Williams,která si měla dojít už pro svůj 9. letošní titul,ale to se nestalo. Finále se hrála na tři sety a ani pro jednu tenistku to nebyl lehký zápas,ale na konci se radovala Victoria Azarenka,která si tak připsala 3. letošní titul. Pro Serenu to je teprve 4. letošní porážka.

Azarenka-Williams  2:6 6:2 7:6


Muži: 

V mužském finále nesměl chybět skvěle hrající Rafael Nadal,který během turnaje vyřadil třeba Rogera Federera jeho soupeř John Isner dokázal v průběhu turnaje vyřadit Novaka Djokovice. Finále mělo favorita a to se také potvrdilo Rafael Nadal si došel už pro svůj letošní devátý titul a to před týdnem také triumfoval. Rafa také získal 5. titul z Master a tím se vyrovnal Novaku Djokovicovi tomu se to povedlo před dvěma lety.

Nadal-Isner  7:6 7:6

A je pondělí a to znamená,že ještě dnes tady bude aktuální žebříček WTA a ATP. 
Lenka


Žádné komentáře:

Okomentovat