čtvrtek 25. července 2013

TAG: 20 Facts about me/ 20 faktů o mně

Ahoj,

dnes jsem se rozhodla,že napíši tento TAG. Viděla jsem ho na různých blozích a napadlo mě,že bych ho mohla zpracovat,aby jste se o mně něco dozvěděli. Chtěla jsem ho natočit formou videa,ale když jsem se na to koukla,tak jsem myslela,že se zhrozím. :D Byste se spíše pobavili. :D TAG má mít 50 faktů,ale to bych nevymyslela ani kdyby jste mě mučili,takže je jich jen 20. ;)

1. Jsem nesmírně paličatý a tvrdohlavý člověk,hold jsem beran,jak má být. Na jednu stranu to nesnáším,ale na jednu stranu mi to nevadí. Přes můj názor nejde vlak!! :D

2. Až dokončím gymnázium,tak bych chtěla jít studovat práva nebo politologii. Ale to je ještě hodně daleko.

3. Jsem docela samotářská jsem prostě cholerik a ne flegmatik.

4. Ráda čtu knížky vůbec mě neberou knihy The Vamprire Diaries atd., ráda čtu spíše klasiku.

5. Chtěla bych do své sbírky jazyků,které se učím přidat i francouštinu ( učím se anglicky a německy).

6. Můj sen je dělat tenisovou komentátorku nebo cestovat a dělat s tenisty rozhovory a analýzy zápasů.

7. Strašně ráda vařím a peču. Nejraději peču dorty vždy se u toho pořádně vyřádím.

8. Zbožňuji vše kokosové hlavně olej.

9. Jsem,tak trochu sportovní antitalent. Ale miluji běžkování to je moje vášeň,jak v zimě,tak v létě,jelikož mám kolečkové lyže. Potom ráda jezdím na kole a tancuji.

10.  Moc ráda chodím na procházky se svým pejsek,který je ještě stěně. Má černého labradora má tolik energie,že to já jsem snad neměla za celý život. :D

11. Kdybych třeba týden byla mimo internet a nevěděla co se děje v tenisové světě,tak bych měla šílený absťák.

12. Moji nejoblíbenější tenisté jsou Maria Shrapova, Sabine Lisicki, Novak Djokovic a Andy Murray.

13. Jednou bych chtěla žít v Londýně. Miluji Velkou Británii ta země mě fascinuje.

14. Byla jsem v Paříži a Londýně a byly to ty nejlepší zážitky,které jsem zažila jela bych znovu a znovu.

15.Kromě tenisu sleduji také cyklistiku a hokej. Můj neoblíbenější cyklistický tým je Sky a v hokeji určitě nároďák a v NHL to je hodně týmů :D

16. Kdybych mohla navštívit jeden Grand Slam,tak bych si nemohla vybrat,ale asi by to nebylo US Open.

17. Deník Bridget Jones je můj srdcový film. Určitě doporučuji Wimbledon, Black Swan či Bídníky.

18. Ráda poslouchá starší muziku jako Beatles atd.

19. Miluji zeleninu hlavně brokolici a květák.

20. Zajímám se o kosmetiku a modu asi jako každá žena. :D

21. Vždy jsem obdivovala Margaret Tatcher ne moc její politiku,ale jako člověka a někdy i její názory. V mnoha věcech je můj vzor,jen škoda,že zemřela na moje narozeniny.

22. Bojím se hadů mám přímo panický strach a v životě bych nesedla do letadla mám z nich respekt,ale když bych musela,tak bych musela. :D

23. Půlka mé rodiny pochází z jižních Čech a právě tam to strašně miluji, vždy když přijedu domů,tak jsem nabitá energii. Není nic lepšího něž týden u babičky na malé vesnici.


To je vše. Doufám, že se vám tento nápad líbil je to zase něco jiného. :D 

Budu moc ráda,když i dáte do komentářů vědět jestli máme nějaké podobné vlastnosti a třeba jací jste vy. :) 

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat