čtvrtek 20. června 2013

Jak to vypadá v Londýně

Ahoj,

dnes jsem celý den přemýšlela,jaký si dnes dáme článek a potom mě napadlo,že si dáme několik fotek z tréninku či pár novinek. Dnes večer proběhne slavnosti večer,kde se tenisté a tenistky nádherně obléknout a zítra si ukážeme v čem kdo přišel.

Začnu asi takovou věcí,která se dnes celý den řeší. Když jsem si to přečetla,tak jsem myslela,že je apríl. Předem chci říct,že tady není žádný bulvár nikdy nebyl a taky nikdy nebude. Proč to říkám? Protože právě bulvár dnes zveřejnil,že se Radek Štěpánek rozvádí s Nikol Vaidišovou,ale to je jasná věc,ale to co mě zaráží je to, že prý Radek randí s Petrou Kvitovou. Ještě není nic potvrzené,ale moc se mi to nezdá,ale třeba to blbost není.                 Jak myslíte,že to je? 

Ale teď k našemu tématu :D. 

Takto ve Wimbledonu s celým týmem trénuje Novak Djokovic vítěz z roku 2011 a aktuální světová jednička a také jeden z velkých favoritů.


Roger Federer na milovaném turnaji. Roger bude bojovat o famózní osmý wimbledonský titul.


Maria Sharapova si včera vyzkoušela Centr kurt a prý se jí tam hrálo více něž skvěle.


Victoria Azarenka si šla omrknout místní obchody a narazila na brýle,které si hned zamilovala.


Mnohočlenný trénink Andyho Murrayho pod vedením Ivana Lendla.


Sara Eranni sice v Londýně netrénuje,ale trénuje doma v Itálii,ale i tak je její příprava tvrdá.


Už delší dobu je v Londýně Tomáš Berdych,který by chtěl odčinit loňské vypadnutí hned v prvním kole.


Příprava Rafaela Nadala.



To by bylo pro dnešek vše. Přeji vám,aby jsme ve zdraví přežily tyto tropické dny. :D Ahoj. L.



2 komentáře:

  1. Mě tenis moc nebaví, vadí mi jak u toho hekaj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu. :D Ale vezmi si,že každý míček hrají naplno a to prostě neuhlídáš a když jsi vyčerpaná,tak ty zvuky prostě děláš.
      Ale třeba Azarenka a Sharapova to přehání. :D Lenka

      Vymazat