čtvrtek 18. dubna 2013

Monte Carlo

Ahoj,

po celodenním učení si říkám že se kouknu na to jak se dnes hrálo v Monte Carlu a tak jsem se i rozmýšlela jestli vám sem dám výsledky. A když jsem uviděla ty výsledky,tak mi spadla brada no to co se dnes dělo jsem dlouho nezažila. Skoro všichni favorité prohráli. Jinak kdyby jste třeba byli zmatení že jste zde nenašly včerejší výsledky či novinky z Fed cupu,tak důvod jsem psala zde: http://milujemetenis.blogspot.cz/2013/04/vitezka-z-katovic.html. 

Dnešní den v Monte Carlu začal tím že vypadl první favorit a to Tomáš Berdych, to je určitě velké překvapení, ale on neměl zase tak lehkého soupeře. Zápas jste mohli sledovat tuším na Nova Sport, ale já televizi radši vypnula jak se znám tak by bylo po učení. :D Zpět k zápasu první set byl vyrovnaný ale potom Ital udeřil a set si přivlastnil 6:4. A ve druhém setu to byla už jen jeho jízda 6:2.

Naopak Jo-Wielfried Tsonga byl dnes neomylný a nejlepší ze všech svého soupeře Jurgena Melzera porazil 6:3 6:0.

Antukový král Rafael Nadal také nezaváhal Němce Kohlschreibera porazil 6:2 6:4. Rafa ukazuje že antika je jeho a nikdo mu na ni nikdy nesáhne.

Velké tenisové překvapení Grigor Dimitrov,který vyřadil Janka Tipsarevice a postupuje dál když dnes porazil Mayera 6:4 6:2.

Zajímavý zápas se odehrál mezi Richardem Gasquetem a Marinem Clicem, zápas dopal vítězně pro Richarda 7:6 6:4.

Po tomto zápase přišlo největší překvapení dnešního dnes Andy Murray vypadl se Stanislasem Wawrinkou, asi všichni víme že Wawrinka dokáže být na kurtu skvělý a to hlavně na antuce, a to potvrdil i dnes. Andyho porazil 6:1 6:2.

S problémy se potýkala také světová jednička Novak Djokovic,který hrál s velmi silným soupeřem Juanem Monacem. Zápas došel až to tří setu ale vítězně odešel Novak 4:6 6:2 6:2.

A aby toho dnes nebylo málo tak před malou chvílí svůj zápas prohrál také Juan Martin Del Potro, ten podlehl Nieminenovi 4:6 6:4 6:7.






Žádné komentáře:

Okomentovat