pondělí 22. dubna 2013

Fed Cup-3. hrací den

Ahoj,

včera jsem byla hodně naštvaná že zápas nebudu moci sledovat protože jsem dnes dělala přijímačky takže jsem zápas neviděla celý ale tak snad to nějak dáme dohromady. Můj talisman ke zkouškám byl tenisový míček, no kdybyste viděli ty pohledy ostatních, si nejspíš říkali že ta holka je magor. :D

Ale teď k zápas první set nevím jak vypadal ale skončil lépe pro Robertu Vinci 6:3. Ve druhém setu sice Lucka Šafářová prohrávala už 0:2 ale vše následně otočila, a set musel dojít až do tiebrejku který lépe zvládla Lucka 7:6. A třetí set? To bylo hlavně o nervech a psychice Lucka sice ze začátku zase prohrávala ale zase dokázala srovnat a potom přišlo jedná blbá chyba a hned byl stav proti ní a toho Vinci ihned využila a získala set a rozhodující bod 6:3.

Ani se nedivím že to Lucka na konci nezvládla a rozbrečela, hrála skvělý tenis, a chyběl jen krůček ale bohužel to nevyšlo. Češky tak hattrick nezískají, ale hrát proti Italkám  na jejich domácí antuce, se rovná smrti.

SLOVENSKO-RUSKO 2:3

Tady byl obrat Rusek 100%. Jak už jsem včera psala tak Slovenky vedly po prvním dni už 2:0. Ale včera oba singly prohrály a o vítězi tak musel rozhodnout debl.

Debl byl dlouhý a plný krásných výměn, třeba jeden gam trval průměrně skoro 10 min, a to je docela hodně. Nicméně Rusky bod ubojovaly a postoupily tak do finále. A uvidíme třeba Maria Sharapova dostane chuť a do Itálie pojde hrát také.

Docela mě to mrzí mohlo by být krasné finále Česko-Slovensko, co myslíte?







Žádné komentáře:

Okomentovat