úterý 20. listopadu 2012

Novinky

Krásné úterý, jelikož nám skončila sezona tak se teď zaměřím spíše na to, co hráči a hráčky dávají na svůj Facebook.

Hodně se ještě mluví o Davis cupu ale myslím si že tady toho o něm bylo řečeno hodně a fotek nebylo také málo. :D Samozřejmě euforie přetrvává a dlouho bude. :)

Dnes bych chtěla začít úžasnou zprávou a to že Rafael Nadal dnes poprvé po 5 měsících postavil na kurt.
Popravdě už bylo na čase. :D
Na videu to vypadá že se Rafa cítí už skvěle. O víkendu fandil u televize svým tenisovým kolegům kteří titul sice nezískali ale Rafa řekl že je úspěch i to že se dostali do finále a že španělský tenis není jenom on!

Je mi to záhadou ale videa mi sem nešly dát takže zde je odkaz: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K7dOo7JdWis

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4haAB-b4tsg

Dlouho jsem bádala nad tím jak je to možné že se Maria Sharapova tak úžasně obléká a všechny její šaty jsou prostě božské. A dnes jsem dostala odpověď Maria zveřejnila fotku s ženou která jí obléká.


A zase Maria tentokrát její reklama na šampon. No zajímalo by mě jestli ho Maria vážně používá pokud ano jdu hned nakupovat pač ty její vlasy jsou nádherné. :D
Maria je na té fotce moc krásná. :D


Ana Ivanovic odehraje exhibici v Thajsku a takhle to vypadalo když přiletěla.


To je pro dnešek vše, omlouvám se že tady chybí fotky hráčů ale ti dnes nic nezveřejnili. :D



Žádné komentáře:

Okomentovat