pondělí 8. října 2012

Novinky

Hezký den, po dlouhé době mám pro vás několik novinek z tenisového světa.
Nevím jestli jste už zaznamenaly ale nejlevnější lístek na finále DC bude stát 1990 Kč, tak a mám po finále a co vy koupíte si lístky i při takové sumě?
Už příští týden začíná turnaj mistryň také se tak těšíte na ty úžasné zápasy?

Ale teď už několik novinek:

Petra Kvitová nemůže obhájit titul v rakouském Linzi a to proto že pořadatelé nemohou pozvat dvě hráčky s elitní desítky, asi si říkáte kdo je tou druhou hráčkou je to Victoria Azarenka.
Pořadatelé by museli zdvojnásobit dotaci a to je docela hodně peněz. Takže Vika nedovolí Peťe obhájit body a titul, docela mě to mrzí pač Vika vždy touto dobou hrála v Lucemburku a takhle si myslím že né jednoho českého fanouška rozesmutnila třeba jako mě. :(

Serena Williams se posunula na třetí místo světového žebříčku potom co Aga Radwaňská neobhájila titul z Pekingu.

Novak Djokovic si po vítězství v Pekingu zatancoval a když tancuje Novak tancuje celý stadion. :)




Za nedlouho se uskuteční finále FC a Srbky se nechaly slyšet že do Česka jedou pro titul a nějaké Kvitové se nezaleknou. Co myslíte dokážou získat titul? Ale naše holky jsou nejlepší na světě a mi je nikomu nedáme.  :)


Žádné komentáře:

Okomentovat