úterý 18. září 2012

Lístky na zápasy :)

Ahoj, skoro každý den vám píšu o výsledcích a novinkách a dnes jsem se rozhodla že to bude o něčem jiném. :)

Chystáte se na finále Fed cupu nebo i Davis cupu???? 
Upřímně já bych moc ráda jela na oboje a zatím to vypadá že pojedu ale nevím jestli Fed cup nebo exhibici Maria a Petra. :/
Co myslíte řeší někdo stejné trable jako já a nebo jste už rozhodnutí. :D Když to vezmu tak vidět holky s trofejí by byl zážitek na celý život ale taky kdy se mi poštěstí vidět Marii Sharapovou.
Nevím jestli to už víte ale finále Davis cupu se na 100% nebude hrát v O2 aréně a to z důvodu hokeje.
Takže to vypadá na Ostravu nebo Brno. Já bych byla pro Brno měla bych to blíž ale takové štěstí nemám. :D

Pište mi buď do komentářů a nebo na email lenka.svan@gmail.cz jestli se také chystáte a finále, když bude i rada jestli Fed cup nebo exhibice nepohrdnu, a taky jestli vám sem mám potom dát prodej lístků. :D 
Ještě něco jestli máte zájem o nějaké video stačí napsat na jaké téma a já už něco vymyslím. :D

Hezký zbytek dne, a těším se na vaše rady či odpovědi. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat