pondělí 3. září 2012

Kráska jménem Maria Sharapova

Hezký den všem, přemýšlela jsem jaký článek napsat a potom mě to napadlo.  Zrovna jsem sledovala reprízu zápasu Sharapova-Petrova a tak mě napadlo že vám o Marii něco napíši o tom jak na mě působí a také jak ne vás působí. :) Přeji hezké čtení a krásný zbytek dne.

Kráska jménem Maria Sharapova 

Pro některé to je vzor,hráčka která něčeho dosáhla ale pro někoho jen namyšlená krasotinka.
Já jsem zastánkyně toho prvního názoru ale je pravda že kdyby Maria nebyla tak krásná tak by zájem o ni nebyl tak veliký. 
Osobně si myslím že je to hráčka s velkým H, né nadarmo vyhrála všechny čtyři grandslamy a stala se světovou jedničkou. ,,Vždyť svůj první grandslam vyhrála jako sedmnáctiletá a to něco znamená to se naposledy povedlo Monice Selešové"!! 
Kdyby tento rok neopanovala Serena Williams byla by určitě Masha číslo 1. 
Maria na konci předminulého roku pod vedením svého nového trenéra Švéda Thomase Hodsteda  překopala svůj herní styl a podání a zvedla se jí psychika a to jak víte současném tenise hraje velkou roli. 
A to se vyplatilo Maria tento rok valí finále na Australian Open potom titul na French Open ale ve Wimbledonu našla přemožitelku Sabine Lisicki která Marii nepustila ani do čtvrtfinále a na olympiádě utrpěla potupnou porážku se Serenou Willimas. 
A co teď  na US Open dočká se titulu nebo jí někdo zastaví? 

Když se řekne slovo Sharapovová tak se všem vybaví její křičení či hekání ale to je známka její 100% koncentrace! Pro její soupeřky to  není určitě příjemné když třeba prohráváte a teď ona do toho ty své křiky to bych po ní asi hodila raketou. :D
Maria na sobě hodně dře a je to na ní vidět když hraje ve svém rytmu tak je to úžasný tenis např. její riterny to se soupeřka jen ohlédne. :D 
Její největší sokyní je bezpochyby Serena Willimas ale když by nějaký tenista neměl svého soka tak by to už nebyly tak krásné a napínavé zápasy. 
Maria sice působí velmi nepřístupným dojmem a nálepky nejkrásnější a nejsexy tenisty se taky jen tak nezbaví ale podle mě  je Maria určitě super holka. :)  
Kdyby nebylo jí tak tenis není tak záživný s úžasnými výměnami. :) 

Jaký je váš názor na Marii a chtěli by jste ještě další takový článek o jiném tenistovi/tenistce ? 
Jestli ano pište mi to do komentů. :)                                            



Žádné komentáře:

Okomentovat