pátek 28. září 2012

Finalisty v Tokiu + VÍTĚZKA

Hezké ráno, už známe finálovou dvojici pro turnaj v Tokiu a řekla bych že se zrodilo malé překvapení.

Naďa Petrova zvítězila nad Samanthou Stosur 6:4 6:2. Já si myslím že to je překvapení byla jsem smířená s tím že Sam postoupí do finále ale ono ne! :D Zápas to musel být určitě krásný a napínavý .
Jen zvědavá zda si Naďa povede dobře i ve finále a moc bych jí ten titul přála. :)

Druhou finalistkou se stala obhájkyně titulu Agnieszka Radvaňská porazila Němku Anguelique Kerber 6:1 6:1. Když jsem ráno přišla k televizi a koukla na ten stav tak jsem tomu nemohla uvěřit, to není možné aby Anguelique hrála tak špatně? Ale ona hrála střílela to tam hlava nehlava a povětšinou to byl out a toho Aga dokázala využít. Docela mě to zklamalo čekala jsem zápas plný krásného tenisu. :( Aga se může stát teprve druhou tenistkou která dokázala titul v Tokiu obhájit jediná co se jí to zatím podařilo se Lindsay Davenport.
















Přeji vám hezký zbytek dne, a užívejte volna. :)

Hezké ráno, dnes ráno se dohrál turnaj v Tokiu a to znamená že známe vítězku. :) 

Vítězkou se stala NAĎA PETROVA. GRATULUJEME!!! 

Naďa přehrála Polku Agieszku Radwaňskou 6:0 1:6 6:3 a získala tak svůj nejcennější titul ve své kariéře.
Naďa dokázala zvítězit mezi všemi hráčkami Top 10 kromě Sereny Willams. Řekla bych že dokázala něco úžasné já osobně jsem moc ráda že to dokázala a co vy taky jí to přejete???

Teď nás čeká turnaj v Pekingu ale i v Tokiu kde budou hrát muži výsledky sem budu dávat každý den takže nic nezameškáte. :)

Serena Williams se odhlásila z turnaje v Pekingu a to kvůli chřipce, stručně to napsala na svoji sociální  stránku. Minulý rok Serena také v Pekingu nehrála a to kvůli zranění a to znamená že nemusí obhajovat body   třeba taková Peťa která bude obhajovat první kolo může na Serenu získat body.

Užívejte zbytek dne. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat