úterý 11. září 2012

Andy Murray získal svůj PRVNÍ GRANDSLAM!!!!

Ano  je to tak Andy Murray ZÍSKAL SVŮJ PRVNÍ GRANDSLAM A TO NA US OPEN!!!
Ve finále porazil Novaka Djokovice 7:6 7:5 2:6 3:6 6:2.
Musím mám z toho strašnou radost protože Andy je můj nej tenista. :)
Ten zápas jsem sledovala a musím říct že to byl nejlepší tenisový zápas co jsem kdy viděla míček přeletěl síť klidně 30x.
Andy se na kurtu rozbrečel a nevěřilo tomu a Ivan Lendl se poprvé usmíval.
Právě spolupráce i Ivanem Lendlem si myslím že byla pro Andyho klíčová když jsem po olympiádě řekla že Andy vyhraje US Open tak mi nikdo nevěřil a teď??? Už není ten kdo nevyhrál grandslam v top 4 a teď se stává dokonce top 3.

„Samozřejmě teď cítím spoustu věcí. Po vítězství jsem byl šokovaný. Na kurtě jsem i brečel, člověk tomu totiž ani nemůže uvěřit. V téhle pozici už jsem byl několikrát předtím a nikdy jsem nevyhrál. Pak si říkáte - stane se to vůbec někdy? Je to velká úleva, že tahle překážka už je pryč." 
„Jo, je to pravda. Se všemi z mého realizačního týmu jsem se pak setkal v šatně. Ivan mě objal a řekl, že je na mě hrdý. Pak mně ale někdo polil záda šampaňským, které se vylilo i na Ivana, a bylo všechno rázem pryč. Začal nadávat," smál se semifinálový přemožitel Tomáše Berdycha. 

Myslím si že toto Andyho pořádně nastartuje a za nedlouho se stane světovou jedničkou :) 

Co říkáte vy na toto vítězství????? 

http://www.youtube.com/watch?v=JWN1zs5rRvY&feature=player_embedded




Žádné komentáře:

Okomentovat