neděle 26. srpna 2012

Rozhovor s Peťou pro marie claire


PETRA KVITOVÁ: „JSEM ŠŤASTNÁ POVAHA!“


Olympiáda se blíží. Jaké z ní máte pocity?
Rozhodně se těším, bude to zase něco nového. Něco jako Fed Cup a ten mám moc ráda. Vyhovuje mi i to, že se hraje na trávě. Navíc nemusíme být v bílém, budeme mít dresy v národních barvách.

Dodržujete před zápasem nějaké rituály?
Někdy si pouštím písničky na iPodu, záleží na náladě. S trenérem probereme taktiku, pak už se jen převléknu a jdu na kurt.

Musíte mít nějaký speciální jídelníček?
Jím normální sportovní stravu, aby tělo mělo brát z čeho energii. Mám hrozně ráda italskou kuchyni, hlavně rizoto. Snažím se dodržovat pět porcí denně, ale není to vždy jednoduché. Alkohol nepiju, jen někdy ulítávám na sladkostech.

Líčíte se na zápasy?
Ne, nelíčím a považuji to za zbytečné. Jsme tam přece od toho, abychom hrály tenis! Maluju se jen výjimečně na společenské akce.

A co tenisová móda?
Cítím se dobře ve všem. Od Nike dostávám pětkrát za rok nové outfity. Věci od nich se mi líbí a navíc jsou pohodlné. 

Více z rozhovoru najdete v časopise marie claire. :)  



Žádné komentáře:

Okomentovat