úterý 21. srpna 2012

O blogu

Ahoj jsem náctiletá holčina které zbožňuje tenis a další sporty.
Tento blog bude hlavně o tenise, o tom co se děje na kurtech i mimo něj . :)
Já sama ,,hraji tenis" :D ale jen zřítka a zrovna ne moc dlouho.
K tenisu jsem se dostala tak že jsem byla minulý rok nemocná a sledovala jsem mužský turnaj v Paříži a to jsem si hned tenis zamilovala.
Tento blog bude i o tom že budu shrnovat zápasy které jsem viděla a nebo budu třeba dělat recenze i na tenisové rakety či míčky.
No prostě máte se na co těšit, jestli rádi čtete o tom co se právě dělají tenisté tak jste na správném místě :)


A doufám že sem tam přidáte i nějaký komentář. :) To bych byla moc ráda. :)

2 komentáře:

  1. Lenko, moc Vám fandím, zatím to informačně vypadá velmi dobře.

    Jen zkuste ještě přejít na Facebook a Twitter, tam najdete mnohem víc čtenářů. Pokud si nebudete vědět rady, tak můžu nabídnout pomoc s vytvořením účtů a případnou správou.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za nabídku ale mě se blog zamlouvá lepé a přeci jenom blog mám od včera. Byla bych moc ráda kdybych měla více čtenářů ale jak říkám jsem zde jen krátce a doufám že se to časem rozroste to bych byla šťastná. :)

    OdpovědětVymazat