středa 22. srpna 2012

Několik recenzí na raketu a míčky :)

Ahoj mám tady pro vás několik recenzí. :) 

TENISOVÉ MÍČKY: 

HEAD: nedávno jsem si koupila tenisové míčky HEAD ATP,musím říct že jsou úžasné ale  upřímně za tu cenu musí být dobré. Mají skvělý odskok a jsou prostě super. :) Rozhodně doporučuji. 

 


WILSON: s těmito míčky jsem velmi spokojená jako ty první mají skvělí odskok, ale rychle se špiní už nejsou tak hezké a to je nemám zrovna dlouho. :( Tyto míčky také rozhodně doporučuji. :)  


  


TENISOVÁ RAKETA YONEX: tuto raketu jsem si koupila celkem nedávno a jsem s ní nad míru spokojená není moc drahá takže ideální, byla jsem překvapena její lehkostí a také barevné provedení je velmi povedené ten kdo přemýšlí o koupi tenisové rakety tak mu rozhodně tuto doporučuji :)


Žádné komentáře:

Okomentovat